Σύμφωνα με ερευνά του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το 47% θα κάνει διακοπές, το 34% δεν έχει αποφασίσει ακόμα, ενώ το 19% δεν θα κάνει διακοπές.
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους δεν θα κάνει διακοπές το 19% του δείγματος, είναι κυρίως λόγω έλλειψης χρημάτων, σε ποσοστό 36%, λόγω κορωνοϊού το 32% και λόγω φόρτου εργασίας το 22%.
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους δεν θα κάνει διακοπές το 19% του δείγματος, είναι κυρίως λόγω έλλειψης χρημάτων, σε ποσοστό 36%, λόγω κορωνοϊού το 32% και λόγω φόρτου εργασίας το 22%.