Η Fisher-Price, η παγκόσμια ηγέτιδα μάρκα στη βρεφική και προσχολική ηλικία, γιορτάζει την 90η της επέτειο, ημερομηνία-ορόσημο από την ίδρυσή της, τον Ιούνιο του 1930. Σε ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στις Η.Π.Α., επισημαίνεται ότι η Fisher-Price έχει συνδέσει το όνομά της με την ευτυχισμένη παιδικότητα εκατομμυρίων ανθρώπων και έχει γράψει μία πλούσια ιστορία γεμάτη καινοτομίες. Είναι η πρώτη εταιρεία που ανακάλυψε τον όρο και τη φράση «Προσχολικά Παιχνίδια» το 1934, η πρώτη που δημιούργησε παιχνίδια με άδεια χρήσης εμπορικού ονόματος και μία από τις πρώτες που ανέπτυξε κώδικα για την προσχολική ηλικία με το βραβευμένο παιχνίδι «Code-Pillar» το 2016.
«Εδώ και 90 χρόνια προσφέρουμε διασκέδαση και χαρά στην παιδική ηλικία μέσα από τα πρωτοποριακά μας προϊόντα, ενώνοντας γονείς και παιδιά για πολλές γενιές τώρα, γι’ αυτό τίποτα δεν μας κάνει πιο χαρούμενους από το να γιορτάσουμε αυτή την επέτειο-ορόσημο μαζί», δηλώνει η Δανάη Αγαδάκου, Senior Brand Manager της Fisher-Price.
Η Fisher-Price αναφέρεται και στην μακρά ιστορία της στην υποστήριξη της κοινωνίας. Τη δεκαετία του 1940, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και μόλις 10 χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Fisher-Price έβαλε τις μηχανές της να δουλεύουν για την κατασκευή κιβωτίων ιατροφαρμακευτικού εξοπλισμού και άλλων υποστηρικτικών υλικών. «Αν εξαιτίας του πολέμου ζητηθεί το εργοστάσιό μας, θα αναστείλουμε την παραγωγή των παιχνιδιών μας για όλη τη διάρκειά του», είχε δηλώσει ένας από τους ιδρυτές της, ο Herman Fisher.
Το 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας από τον COVID-19, η Fisher-Price κυκλοφόρησε μία ειδική σειρά από συλλεκτικούς ήρωες δράσης από τη σειρά Μικρά Ανθρωπάκια, «Little People Community Champions», τους #ThankYouHeroes, με το σύνολο των καθαρών εσόδων να διατίθεται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς για την αντιμετώπιση του COVID. «Η σειρά #ThankYouHeroes σχεδιάστηκε για να απαθανατίσει και να τιμήσει τους υγειονομικούς και τους καθημερινούς ήρωες της πρώτης γραμμής στηρίζοντάς τους με το σύνολο των εσόδων από αυτά τα παιχνίδια», δήλωσε ο Chuck Scothon, Senior Vice President της Fisher-Price και Global Head of Infant and Preschool της Mattel. «Ελπίζουμε τα παιχνίδια της Fisher-Price, και γενικότερα όλα τα παιχνίδια, να καταφέρουν να κάνουν αυτές τις δύσκολες στιγμές πιο εύκολες τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες, είτε με τη μορφή δώρου για την αναγνώριση του έργου των μεγάλων στην πρώτη γραμμή είτε ως έναυσμα για να ξεκινήσει η συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με το πώς νιώθουν αυτές τις δύσκολες ώρες».
Η εταιρεία θα παρουσιάσει μέσα στη χρονιά και στην Ελλάδα, μία νέα πολυετή καμπάνια επικοινωνίας με τίτλο «Ας Γίνουμε Πάλι Παιδιά», η οποία εξυμνεί τον τρόπο που βλέπουν τον κόσμο τα παιδιά, μέσα από αισιοδοξία και χιούμορ ενώ, παράλληλα, προσκαλεί ανοιχτά τους μεγάλους να γίνουν πάλι μικροί και να ανακαλύψουν ξανά τη χαρά του παιχνιδιού.