Είναι αρκετά δύσκολο για τους ενήλικες να κατανοήσουν τον κορωνοϊό, αλλά για τα παιδιά μπορεί να είναι ακόμη πιο δύσκολο να καταλάβουν γιατί δεν μπορούν να δουν τους φίλους τους ή να παίζουν έξω.
Ένα τέρας όμως σε κινούμενα σχέδια του Niyi Akinmolayan δίνει τις εξηγήσεις.
Ο Νιγηριανός σκηνοθέτης δημιούργησε ένα βίντεο κινουμένων σχεδίων διάρκειας 90 δευτερολέπτων για να βοηθήσει τα παιδιά στη Νιγηρία και σε όλο τον κόσμο να καταλάβουν γιατί πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες και να παραμένουν στο σπίτι όσο είναι σε ισχύ μέτρα περιορισμού της πανδημίας. Το βίντεο στην αγγλική και σε τρεις γλώσσες που ομιλούνται στη Νιγηρία, Yoruba, Hausa και Igbo μεταφράστηκε στη γαλλική, στην πορτογαλική και στη Σουαχίλι και προβλήθηκε από τηλεοπτικούς σταθμούς σε διάφορες χώρες του πλανήτη.
Το βίντεο αφηγείται την ιστορία του Habeeb και της μεγαλύτερης αδερφής του, Funke. Ο Habeeb βαριέται να μένει μέσα στο σπίτι και προσπαθεί να βρει τρόπο να βγει έξω για να παίξει ποδόσφαιρο. Η αδερφή του, η οποία του λέει για τον κορωνοϊό τον προειδοποιεί για τους κινδύνους του.
Ο Habeeb επιμένει να βγει έξω και βρίσκεται αντιμέτωπος με το τέρας του κορωνοϊού.
Στη Νιγηρία όλα τα σχολεία παρέμεναν κλειστά έως τις 21 Μαΐου.
Ο Νιγηριανός σκηνοθέτης δημιούργησε το βίντεο μέσω της εταιρείας παραγωγής που έχει στο Λάγος, Anthill Studios. Όλοι οι συντελεστές εργάστηκαν από τα σπίτια τους και επιλέχθηκαν τα κινούμενα σχέδια, ώστε όλοι να μπορέσουν να τηρήσουν τα μέτρα κοινωνικής απόστασης.
«Κατάλαβα ότι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εξηγήσω τι είναι ο κορωνοϊός ήταν με γραφικά και κινούμενα σχέδια» είπε στο CNN.
Ο Akinmolayan δημιουργός ταινιών κινουμένων σχεδίων όπως η «Malika», εμπνευσμένη από τη Νιγηριανή βασίλισσα Amina του 16ου αιώνα, θέλει η βιομηχανία να κάνει περισσότερα animation film που μπορούν να αξιοποιηθούν για να διδάξουν στα παιδιά την ιστορία, τον πολιτισμό και τη μουσική.
Όπως και με το τέρας του κορωνοϊού, ο Akinmolayan θέλει να μπορεί να κάνει τα περίπλοκα θέματα εύκολα κατανοητά για τα παιδιά.
«Αυτό που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι η δύναμη των παιδιών και η παραγωγή οικογενειακού περιεχομένου», είπε. «Πρέπει να περάσουμε πολλά μηνύματα που θα φτάνουν στο επίπεδο των παιδιών» τόνισε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ