Όπως ανακοίνωσε χθες ο όμιλος Dixons Carphone, θυγατρική του οποίου είναι η «Κωτσόβολος», οι συγκρίσιμες πωλήσεις της αλυσίδας για τις 52 από τις 53 συνολικά εβδομάδες της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (η χρήση ολοκληρώνεται στις 3 Μαΐου 2020) ήταν αυξημένες κατά 2% σε σύγκριση με την οικονομική χρήση 2018-2019. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η ανάπτυξη της «Κωτσόβολος» για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, τα οριστικά αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν τον Ιούνιο, θα κυμανθεί μεταξύ 2%-3%.
Το διάστημα από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου (σημειώνεται ότι τα φυσικά καταστήματα έκλεισαν με εντολή της κυβέρνησης στις 18 Μαρτίου) οι πωλήσεις της αλυσίδας υποχώρησαν κατά 40% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ η μείωση για το πρώτο τετράμηνο του 2020 είναι 12%.
Από την άλλη, εκεί που από την αρχή του έτους έως τις 21 Μαρτίου οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ήταν αυξημένες μόλις κατά 2%, τις πέντε εβδομάδες που ακολούθησαν αυτές επταπλασιάστηκαν (597%), με τις αποστολές προϊόντων στους καταναλωτές να ξεπερνούν κατά 50%-60% αυτές που γίνονται την περίοδο του Black Friday. Αποτέλεσμα της εκτόξευσης των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά το διάστημα του lockdown ήταν στο πρώτο τετράμηνο του 2020 η «Κωτσόβολος» να εμφανίσει 146% αύξηση του τζίρου από το ηλεκτρονικό της κατάστημα και στο έτος (στις 52 από τις 53 εβδομάδες, για την ακρίβεια) αύξηση 56%.
Η αλυσίδα ετοιμάζεται να λειτουργήσει τα φυσικά της καταστήματα από την ερχόμενη Δευτέρα 4 Μαΐου (πλην αυτών που βρίσκονται εντός των εμπορικών κέντρων The Mall Athens και River West). Διευκρινίζεται ότι από τα καταστήματα της «Κωτσόβολος» θα επιτρέπεται η πώληση μόνο των προϊόντων εκείνων που υπάγονται σε συγκεκριμένους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ) που έχουν ανακοινωθεί και όχι όλων των προϊόντων. Πιο συγκεκριμένα, θα πωλούνται υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα, πληκτρολόγια, οθόνες κ.ά., αλλά όχι ηλεκτρικές κουζίνες και ψυγεία. Η πώληση όλων των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών θα επιτρέπεται από τις 11 Μαΐου.
Πηγή:“Καθημερινή”